Lesen.


Assalamualaikum manusia sekalian alam ^^
Buat masa ni tak boleh pun nak upload gambar masuk blog. Sebabbbb phone buat hal -..- Tu lah sebabnya post untuk tripday kat Langkawi tergendala. Sedih tak sedih tak? Haha. 

Lesen? Ehem. Ya, pagi tadi aku gi daftar. Akak tu pun dah kenal aku, sebab jiran. So lebih mudahlah. HAHAHAHA k. Ya, macam pengambil lesen yang lain, dapat apa ntah. Kena baca dan baca. Setakat ni aku dah bacalah bab papan tanda sikit-sikit. Hoho rajin tak gua. Ahad ni baru start. Aku terkejut, Sebab akak tu cakap dari pukul 9.00 hingga 4.30. Okay okay okay. Kalah masa kat sekolah. Dan akak tu cakap itu ini. K lah tu je nak cakap HAHAHA. Bosan. Padahal banyak kerja kena buat -..- Addmath lagi ah. Tak buat apa pun. Cam dah pandai je -.- K ah bai. Assalamualaikum. 

THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥