1st day trip to Langkawi. 7/12/2013


Assalamualaikum. 
Aku cuma nak ceritakan kisah aku di langkawi HAHAHA. Terpaksa buat entry day-to-day sebab gambar banyak woo. Okay sambil cerita ni, korang tengok lah gambar-gambarnya ya? :)

Hari pertama, 7/12/2013

Dalam pukul 8 pagi aku dah bertolak dari rumah dah. Sarapan. Lepastu gi seremban rumah makuda sampai sana dalam pukul 2. Lepastu makan jap, solat lepak. Then pakuda hantar kami sekeluarga pergi klia kat Sepang. Flight pukul 5.15. 


Tiket flight.


Amazing kan? 



Okay ni baru turun dari flight. Setelah 40 minit dalam flight, pening maa


Okay take our luggage

Lepas tu keluar dari terminal cari teksi terus menuju ke hotel. Pastu malamnya dalam pukul 8.45 lepas dah mandi segarkan badan semua, gi rumah sedara abah. Sebab sedara abah ajak dinner kat rumah dia. Okay aku baru tahu rupanya dia polis. So kiteorang gi kuarter polis. First time woo tgok kuarter polis. Bukan tengok je, dah masuk dah siap makan-makan haha. Dah kenyang tu apelagi, balik laa. Tak reti-reti ke nak balik? Eh reti. Lepas tu tidur laa. kroh kroh. 

Eh lupa, aku menginap di Hotel Bella Vista. Dekat Pekan Kuah. 1 malam je dekat hotel tu, sebab esoknya check in kat hotel lain.



Suasana malam di hotel. Okay nak baca sambungan tak hari keesokannya? Nantikan~




THANKS FOR READING THIS :) LIKE IF YOU LIKE ♥

1 ♥:

Adam Faiz said...

Wah,bestnya jenjalan,kite duk kat rumah je,ehehe.Makin cantiklah blog ni ^^v